Monday, 24 October 2011

お仕事(息抜き)中


今日は夫婦で雑誌の撮影なので、ベビーシッターさんに面倒を見てもらってます。二回目のベビーシッターさんなのでもう慣れたと思ったのですが、私がうちを出るとき大泣きでした。


先月スタイリストの仕事をした雑誌が出てました。


今日の撮影は私も入れてモデル3人。一人目はもう終わって帰りましたが、私は今ヘアをしてもらってます。今夜は遅くなりそうです。


たまにやるモデルやスタイリストの仕事が育児の良い息抜きになります。
明日は何して一緒に遊んであげようか♫

応援ありがとう☆
にほんブログ村 マタニティーブログ 海外出産へ
にほんブログ村

子育てスタイルに参加中♪

4 comments:

  1. ehhh, you have a shoot with alexis? fun?

    ReplyDelete
  2. Yes prichan, I styled for 3 spreads for Alexis 7th issue. I enjoyed it!!

    ReplyDelete
  3. you does styling lately? ehhhh, maybe we can work together in future heeeee. have you styled anything for sph magazines? i remember you ever styled FEMALE magazine's spread right?

    ReplyDelete
  4. I mainly style for Alexis magazine, haven't done any for SPH except once for female. Yeah it must be fun if we could work together :)

    ReplyDelete