Thursday, 16 December 2010

18 Days Old



His weight today at a clinic was 3kg! He gained 0.5kg in 18 days!! Well done, Haru (and my breast milk)!

今日クリニックで体重計ったら3kgでした。18日で0.5kgも増えてました。ハル(とおっぱい)、よくやった!





We visited Emma for lunch. She has just moved into a new place, so nice :)

最近引っ越してきた、近所のお友達のうちでランチをご馳走になってきました。










Mai-chan came to cook and have dinner with us. She made delicious Chawan-mushi and some other dishes. Thank you for coming!

まいちゃんが晩ごはんを作りにきてくれました。茶碗蒸しや豚肉の野菜巻きなど、どれも美味しかったです。あと、とてもクリーミーな湯葉を持って来てくれました。まいちゃん、ありがとうね☆今回もいろいろおもしろい話をありがとう!





I feel giddy, Daddy!

目が回るよ、父ちゃん!


にほんブログ村 海外出産

1 comment:

  1. Lester your smile is so warm.
    You finally transformed to Mr.FATHER!

    ReplyDelete